Vriend worden

Onze stichting is afhankelijk van giften en donaties. Naast dat wij elk jaar verschillende fondsen aanschrijven, hebben we ook sinds 2021 een nieuwe manier bedacht. Voorheen kwamen de inkomsten van de Stichting vooral uit werving bij bedrijven binnen, maar helaas blijken bedrijven vaak niet meer bereid om ons te ondersteunen om praktische of fiscale redenen. Daarom moeten we actief en creatief werven en jullie hulp is hard nodig.

Ook voor kinderen waarvan de ouders of verzorgers dit niet kunnen betalen zou een kampweek op Hoeve La Marotte geweldig zijn. Wij bedachten een persoonlijkere manier om wel ondersteuning te kunnen bieden aan deze kinderen. Wij vragen jou om vriend te worden van ‘t Stokpaard.

Als vriend ondersteun jij een kind. Ook zou je zelf een kind kunnen aandragen.

Dankzij jouw financiële ondersteuning zouden ook deze kinderen een heerlijke La Marotte week kunnen beleven.

Wij vinden onze vrienden belangrijk en willen als Stichting ook iets terug doen, namelijk je één keer per kwartaal een nieuwsbrief sturen en we willen in de toekomst ook evenementen voor jou als vriend organiseren, maar helaas gooit Corona roet in het eten en is dat op dit moment niet mogelijk.

Om vriend te worden vragen we je om een jaarlijkse bijdrage. Vanaf 25 euro kan je al vriend worden. Je mag natuurlijk altijd meer doneren, de keus is geheel aan jou.

Wat maakt een vriend anders dan een donatie. Als vriend verbind jij je voor een langere periode aan de Stichting en verleng je de vriendschap jaarlijks. Je kunt je vriendschap natuurlijk altijd opzeggen. Dit kan uitsluitend per mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ja! Ik word vriend