Donateur worden

Onze stichting is afhankelijk van giften en donaties. Voorheen kwamen de inkomsten van de Stichting vooral uit werving bij bedrijven binnen, maar helaas blijken bedrijven vaak niet meer bereid om ons te ondersteunen om praktische of fiscale redenen. Daarom moeten we actief en creatief werven en jullie hulp is hard nodig.

Ook voor kinderen waarvan de ouders of verzorgers dit niet kunnen betalen zou een kampweek op Hoeve La Marotte geweldig zijn. Donateurs zijn hard nodig en dankzij jouw financiële ondersteuning zouden ook deze kinderen een heerlijke La Marotte week kunnen beleven.

Vanaf € 50,- kan je al donateur worden. Je mag natuurlijk altijd meer doneren, de keus is geheel aan jou. We houden je graag één keer per kwartaal op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de Stichting.

Wat maakt een vriend anders dan een donateur? Als donateur doneer je jaarlijks een bedrag. Wil jij je voor een langere periode aan de Stichting binden, dan is vriend worden van Stichting ook een interessante optie.

Ja! Ik word donateur